Zmiany w obsłudze klienta
W dniach 16 – 25 marca 2020 r. Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
wprowadza ograniczenia w obsłudze klientów.
Zmiany spowodowane są koniecznością zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS- CoV-2.
Ograniczenia mogą zostać wydłużone w zależności od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.
Dostarczanie korespondencji do Urzędu możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego lub platformy ePUAP.
Terminy do uzupełnienia braków formalnych oraz terminy do złożenia innych dokumentów, które upływają w terminie zamknięcia/wyłączenia bezpośredniej obsługi będą liczone od dnia wznowienia obsługi bezpośredniej, bez poniesienia negatywnych konsekwencji dla strony postępowania.
Zawieszone zostają przyjęcia klientów w sprawach skarg i wniosków.
W sprawach pilnych z Inspektoratem można kontaktować się pod nr tel. 22 628 28 60 lub 693 095 714